مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 04:402021-11-02اقتصادي

هجوم مسافران به مترو و اتوبوس ها


عده ای تأکید دارند که این طرح جز درآمدسازی برای شهرداری خاصیت دیگری ندارد و البته مسئولان شهرداری نیز در هر دوره ای پاسخ داده اند که درآمد آنچنانی از اجرای طرح ندارند.

- متروی تهران در صبح روز دوشنبه افزایش 5 درصدی را تجربه کرد که در عصر این افزایش مسافر نسبت به روز یکشنبه تا 10 درصدهم پیش رفت.

اگرچه بیشتر گلایه شهروندان به قفل شدن معابر و ازدحام سنگین خودروها در خیابان ها اختصاص داشت اما رسیدن آمار مسافران مترو به عدد یک میلیون و 80 هزار نفر (با افزایش 20 هزار نفر از روز شنبه تا یکشنبه) نشان داد که وضعیت حمل و نقل عمومی نیز از افزایش ترددها مصون نمانده است و ما با چالش افزایش مسافر در خطوط مترو مواجهیم.

علی عبدالله پور، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران با بیان اینکه در دوران کرونا قضاوت رفتار مسافران با سال های قبل متفاوت شده است به ایران می گوید: نمی توان تحلیل قاطعانه ای دراین زمینه ارائه داد، اما ما آمادگی افزایش 20 تا 25 درصدی مسافران را داریم و برای این تعداد خودمان را آماده کرده ایم.

او بخشی از این افزایش مسافر را به اجرای پویش واکسیناسیون در ایستگاه های مترو مربوط می داند و می گوید: خوشبختانه اجرای این طرح با استقبال مردم مواجه شد و خیلی ها دوز دوم را در ایستگاه ها تزریق کردند که همین موجب شد تا طی دو هفته تعداد مساف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجوم مسافران به مترو و اتوبوس ها

هجوم مسافران به مترو و اتوبوس ها