مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 04:452021-11-02سياسي

شعبه رسیدگی به امور شهرداری در دادگستری آذربایجان غربی ایجاد شود


رییس شورای اسلامی شهر ارومیه خلیل پور خواستار ایجاد شعبه ویژه در دادگستری استان جهت رسیدگی به امور شهرداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد خلیل پور دوشنبه شب در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه که در حضور مدیرکل دادگستری و دادستان مرکز استان آذربایجان غربی برگزار شد، افزود: وضعیت مالی کنونی و از سویی بدهی های شهرداری در برخی حوزه ها نیازمند حمایت از سوی دادگستری استان برای حل مشکلات و معضلات موجود است تا گره مشکلات مدیریت شهری باز شود.

وی با انتقاد از روند مردود دانستن برخی مصوبات شورای شهر که قانون محسوب می شوند، ادامه داد: این مصوبات با وجود تصویب در شورا و تأیید در هیئت تطبیق و یا حل اختلاف از سوی سیستم قضایی مردود اعلام می شود که موجب مشکلاتی برای مدیریت شهری است.

تفکیک قولنامه ای زمین ها در ارومیه به مشکل مدیریت شهری تبدیل شده است رییس شورای اسلامی شهر ارومیه تفکیک قولنامه ای زمین ها در ارومیه و سپس اقدام بر مبنای سند مادر از سوی برخی افراد سودجو به مشکلی برای مدیریت شهری تبدیل شده که نیازمند مساعدت دستگاه قضایی است.

خلیل پور خواستار ایجاد شعبه ویژه در دادگستری استان جهت رسیدگی به امور شهرداری شد و تصریح کرد: از سیستم قضایی خواهشمندیم تمامی شکایات پیمانکاران عمرانی به کمیسیون های تخصصی مربوطه ارجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبه رسیدگی به امور شهرداری در دادگستری آذربایجان غربی ایجاد شود

شعبه رسیدگی به امور شهرداری در دادگستری آذربایجان غربی ایجاد شود