مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 04:552021-11-02اقتصادي

تعرفه رسمی انجمن عکاسان مطبوعاتی 1400 منتشر شد


امیر نریمانی مدیر روابط عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران با اعلام جزییات تعرفه رسمی تولید و فروش عکس های مطبوعاتی در سال 1400، توضیحاتی را نیز درباره این تعرفه ارائه کرد.

- امیر نریمانی مدیر روابط عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران درباره تعرفه جدید این انجمن به خبرنگار مهر گفت: امسال سومین سالی است که انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران اقدام به انتشار تعرفه تولید و فروش عکس خبری و مطبوعاتی و مالتی مدیا می کند.

صنف عکاسان مطبوعاتی ایران یکی از باسابقه ترین انجمن های صنفی در ایران است و در طی سال ها همیشه این ضعف احساس می شد که باید تعرفه قیمتی برای عکس ها قائل باشند و در واقع منبعی برای این موضوع مشخص شود.

این مهم محقق نشد تا زمان هیأت مدیره جدید انجمن که سال 1397 کارش را آغاز کرد و موضوع انتشار تعرفه را به صورت جدی در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه این تعرفه نظر همه شاغلان در این صنف را شامل می شود، درباره چگونگی تعیین اولین تعرفه قیمتی در سال اول، اظهار کرد: چندین جلسه حضوری قبل از بود و امکان برگزاری جلسات حضوری وجود نداشت، در کنار نظرسنجی آنلاینی که از عکاسان رسانه ای برگزار کردیم و بر اساس تورمی که از سوی دولت اعلام شد، 20 درصد افزایش تعرفه را شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه رسمی انجمن عکاسان مطبوعاتی 1400 منتشر شد

تعرفه رسمی انجمن عکاسان مطبوعاتی 1400 منتشر شد