مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 05:302021-11-02سياسي

استاندار گلستان: اقدامات در حوزه آب باید منجر به کاهش فشار بر مردم شود


استاندار گلستان با تأکید بر اهمیت پشتیبانی از مردم، گفت: اگرچه اجرای برنامه های بلندمدت در حوزه آب از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما توجه به اقدامات و مداخلات کوتاه مدت و میان مدت در این حوزه منجر به کاهش فشار بر مردم می شود.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با تأکید بر اهمیت پشتیبانی از مردم، گفت: اگرچه اجرای برنامه های بلندمدت در حوزه آب از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما توجه به اقدامات و مداخلات کوتاه مدت و میان مدت در این حوزه منجر به کاهش فشار بر مردم می شود.

علی محمد زنگانه دوشنبه شب 10 آبان ماه در دیدار با مدیران حوزه آب استان اظهار کرد: یکی از اقداماتی که می تواند هزینه و اثربخشی حوزه آب را ارتقا می دهد، اصلاح شبکه است.

وی افزود: استفاده از هیات های اندیشه ورز می تواند در ارائه راهکارهای کاربردی در مدیریت آب مؤثر باشد.

استاندار گلستان گفت: جلسات هم فکری در حوزه مدیریت آبی استان یقیناً منجر به راهکارهایی می شود که بتوانیم تا حصول نتیجه طرح های بلندمدت، از مشکلات مردم بکاهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری گلستان، همچنین در این جلسه حسینی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان و هرمزی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گزارشی از سیمای آب در گلستان ارائه کردند و پیرامون آن تبادل نظر صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گلستان: اقدامات در حوزه آب باید منجر به کاهش فشار بر مردم شود

استاندار گلستان: اقدامات در حوزه آب باید منجر به کاهش فشار بر مردم شود