مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-02پزشكي

14هزار کیلو فرآورده دامی غیر بهداشتی در آباده معدوم شد


رییس اداره دامپزشکی شهرستان آباده از کشف ومعدوم سازی بیش از 14 هزارکیلوگرم فرآورده دامی غیر بهداشتی در آباده خبر داد.

- ، علیرضا فرخی صبح سه شنبه در همین زمینه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی بازدیدهای به عمل آمده به منظور پیشگیری از بیماری های دام و طیور و به ویژه بیماری های مشترک بین انسان و دام و ارتقای بهداشت عمومی و امنیت غذایی مصرف کنندگان فرآورده های دامی توسط کارشناسان این اداره، بیش از 14 هزار کیلوگرم فرآورده دامی در آباده کشف و معدوم شد.

وی افزود: طی شش ماه سال جاری بازرسان فرآورده های خام دامی این اداره سه هزار و 602 مورد بازدید از مراکز فرآورده خام دامی، رستوران ها و غذا خوری ها داشته که دراین بازدید از این مراکز 14 هزار و 419 کیلوگرم فرآورده غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف از مراکز عرضه ضبط و معدوم وازچرخه مصرف خارج شد.

رییس اداره دامپزشکی آباده با بیان اینکه در همین رابطه 30 پرونده تخلف بهداشتی به مراجع قضایی ارسال شده، اعلام کرد: تعداد 58 مورد اخطار کتبی، اخذ تعهد محضری و یک مورد پلمپ مغازه انجام شده است.

فرخی همچنین از نظارت این اداره بر کشتار 1124 رأس دام سنگین و 12 هزار و 279 رأس دام سبک در کشتارگاه های دام آباده خبر داد و گفت: مقدار 3010 کیلو گرم گوشت به علت غیر قابل مصرف بودن در کشتارگاه ضبط و معدوم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14هزار کیلو فرآورده دامی غیر بهداشتی در آباده معدوم شد

14هزار کیلو فرآورده دامی غیر بهداشتی در آباده معدوم شد