مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 05:402021-11-02اقتصادي

پیگیر افزایش حجم تجارت ایران و ترکیه هستیم


رایزن بازرگانی کنسولگری ترکیه با بیان اینکه فرصت همکاری بین استان زنجان و ترکیه وجود دارد، گفت: آشنایی با ظرفیت های ویژه استان زنجان در بخش های مختلف، - در آینده همکاری دو طرف اهمیت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، طاهر دینگیل در جلسه با اعضای اتاق بازرگانی استان، با تاکید بر اینکه زنجان دارای ظرفیت های بسیار مطلوبی در حوزه های مختلف است، اظهار کرد: اتاق بازرگانی زنجان دارای جایگاه ویژه ای است و فرصت همکاری دو طرف وجود دارد.

وی جایگاه اتاق زنجان را مهم و ویژه قلمداد کرد و افزود: تجارت همواره بر پایه اصول حرکت کرده و بسیاری از حوزه های دیگر را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

این مسئول با تاکید بر اینکه پیگیری افزایش حجم تجارت ایران و ترکیه در حال انجام است، گفت: از همه ظرفیت های موجود برای گسترش همکاری های تجاری بهره خواهیم گرفت.

دینگیل با بیان اینکه مشکلات همواره در تجارت وجود داشته و تمام شدنی نیست، تصریح کرد: برخی از مشکلات با ایجاد ارتباط قابل حل بوده و در کنسولگری آماده دریافت مشکلات و انتقال آن ها به مسئولان برای حل آن ها هستیم.

رییس اتاق بازرگانی زنجان در این جلسه با اشاره به اینکه ترکیه از شرکای نخست تجاری استان زنجان محسوب می شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه عمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر افزایش حجم تجارت ایران و ترکیه هستیم

پیگیر افزایش حجم تجارت ایران و ترکیه هستیم