مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 06:002021-11-02سياسي

آمادگی مرکز میراث ملی پاکستان برای همکاری قرآنی با ایران


مدیرکل مرکز میراث ملی «لوک ورثه» پاکستان در دیدار با رایزن فرهنگی ایران در اسلام آباد آمادگی این مرکز را برای همکاری قرآنی با ایران به ویژه در زمینه کلاس های آموزشی قرآنی اعلام کرد.

- مدیرکل مرکز میراث ملی لوک ورثه پاکستان در دیدار با رایزن فرهنگی ایران در اسلام آباد آمادگی این مرکز را برای همکاری قرآنی با ایران به ویژه در زمینه کلاس های آموزشی قرآنی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، احسان خزاعی، رایزن فرهنگی ایران در اسلام آباد با طلحه علی کشواها ، مدیرکل مرکز میراث ملی و باستانی لوک ورثه دولت پاکستان در محل رایزنی فرهنگی کشورمان دیدار و در زمینه اجرای برنامه های مشترک فرهنگی و قرآنی به خصوص برگزاری محفل انس با قرآن و نعت خوانی و ظرفیت های همکاری برای ترویج و حفظ میراث مشترک فرهنگی و هنری ایران و پاکستان بحث و گفت وگو کرد.

خزاعی در سخنانی، به همکاری های رایزنی فرهنگی ایران و لوک ورثه اشاره کرد و گفت: زمینه های همکاری فراوانی در بخش فرهنگی بین ایران و پاکستان وجود دارد که امیدواریم با همکاری موزه ملی پاکستان بتوانیم آنها را تداوم داده و عملیاتی سازیم.

رایزن فرهنگی کشورمان در اسلام آباد با بیان سابقه و قدمت رایزنی فرهنگی ایران در پاکستان و قانون موافقت نامه فرهنگی بین دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مرکز میراث ملی پاکستان برای همکاری قرآنی با ایران

آمادگی مرکز میراث ملی پاکستان برای همکاری قرآنی با ایران