مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 06:002021-11-02اجتماعي

استمرار «هر دانش آموز یک نقش اجتماعی» در سال تحصیلی جدید


قائم مقام سازمان دانش آموزی، از استمرار اجرای بسته تحولی این سازمان با عنوان «هر دانش آموز یک نقش اجتماعی» در سال تحصیلی جدید خبر داد.

- قائم مقام سازمان دانش آموزی، از استمرار اجرای بسته تحولی این سازمان با عنوان هر دانش آموز یک نقش اجتماعی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل بحری زاده اظهار کرد: مجموعه دستورالعمل های اجرایی، نقشه راه و راهنمای عمل فعالیت های بسته تحولی هر دانش آموز یک نقش اجتماعی جهت هماهنگی و اجرا در سال تحصیلی 1401-1400 به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها، ابلاغ شد.

بحری زاده افزود: از ویژگی های بسته تحولی هر دانش آموز،یک نقش اجتماعی که زمینه سازی برای عینیت بخشی به ساحت های تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می باشد، این است در 3 حوزه تشکیلات پیشتازان، مجلس دانش آموزی و خبرگزاری پانا طراحی شده است و زمینه های متنوعی را پیش روی دانش آموزان با علائق و سلائق مختلف فراهم می کند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت ها و برنامه های سازمان دانش آموزی کشور برای هفته دانش آموز و یوم الله 13 آبان اظهار کرد: این سازمان در راستای اجرایی کردن بسته تحولی خود و در مسیر تحقق شعار (دانش آموز باوری) و (دانش آموز یاوری) و رسیدن به اهداف بلند سازمانی و ارتقای جامعه پذیری دانش آموزان، اقدام به برگزاری سلسله همای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار «هر دانش آموز یک نقش اجتماعی» در سال تحصیلی جدید

استمرار «هر دانش آموز یک نقش اجتماعی» در سال تحصیلی جدید