مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-02اقتصادي

ایلان ماسک: 6 میلیارد دلار از ثروتم را برای گرسنگان جهان می دهم


ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان که حالا ثروت او از 300 میلیارد دلار هم فراتر رفته است، گفت حاضر است 6 میلیارد دلار از ثروت خود را برای رفع گرسنگی در جهان بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از سی ان بی سی، ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان که حالا ثروت او از 300 میلیارد دلار هم فراتر رفته است، گفت حاضر است 6 میلیارد دلار از ثروت خود را برای رفع گرسنگی در جهان بپردازد.

ایلان ماسک که ثروت او به لطف رشد سهام تسلا و اسپیس اکس، تنها در سال جاری 140 میلیارد دلار افزایش یافته است در پاسخ به یکی از مقامات سازمان ملل که گفته بود کمک 6 میلیارد دلاری از سوی یکی از ثروتمندترین افراد جهان می تواند به ریشه کن کردن گرسنگی در جهان کمک کند اعلام کرد که مایل است این پیشنهاد را در نظر بگیرد.

هفته گذشته دیوید بیسلی، رییس برنامه جهانی غذای سازمان ملل متحد در مصاحبه با سی ان بی سی گفته بود حالا زمان آن است که فوق ثروتمندان پا پیش بگذارند و به 42 میلیون نفر که واقعاً در صورت کمک نکردن از گرسنگی خواهند مرد، کمک کنند.

او مشخصاً از ایلان ماسک و جف بزوس، ثروتمندترین مردان جهان نام برد.

ایلان ماسک در پاسخ به توییت یکی از کاربران که گفته بود 6 میلیارد دلار تنها 2 درصد از ثروت خالص اوست گفت اگر مؤسسه برنامه جهانی غذای سازمان ملل دقیقاً مشخص کند که چطور این 6 میلیارد دلار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلان ماسک: 6 میلیارد دلار از ثروتم را برای گرسنگان جهان می دهم

ایلان ماسک: 6 میلیارد دلار از ثروتم را برای گرسنگان جهان می دهم