مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 06:302021-11-02سياسي

استقرار مینی بوس سیار تزریق واکسن کرونا در بازار خاش


فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: ایمنی شهروندان بر علیه پاندمی کرونا با ارتقای شاخص واکسیناسیون میسر بوده و بر همین مبنا مینی بوس سیار تزریق واکسن کرونا در بازار خاش مستقر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- صاحب گل صالحی در حاشیه بازدید از روند فعالیت تیم سیار واکسیناسیون کرونا از مشارکت بین بخشی دستگاههای اجرایی و نیروهای سختکوش اجرایی بیان کرد: به منظور تسریع در انجام واکسیناسیون و رفاه حال همشهریان در دسترسی به واکسیناسیون کرونا و بر طبق مصوبه ستاد کرونای شهرستان، علاوه بر استمرار فعالیت مراکز واکسیناسیون، از امروز مینی بوس سیار برای تزریق واکسن کرونا در محل چهارراه پلیس مستقر شد.

وی اظهار کرد: این پایگاه سیار واکسیناسیون کرونا با همکاری مرکز بهداشت، اداره صنعت و معدن، ارتش جمهوری اسلامی و اتاق اصناف در دو شیفت صبح و عصر در چهار راه پلیس شهرستان با توجه به اینکه این منطقه میدان اصلی خرید و دارای تراکم بالای جمعیت بازاریان می باشد آماده ارائه خدمات واکسیناسیون به شهروندان است.

صالحی افزود: سلامت شاغلان اصناف، کسبه، بازاریان با توجه به مواجهه روزانه با مشتریان نقش بسیار مهمی در مدیریت بیماری کرونا خواهد داشت و امیدواریم ضمن همکاری این عزیزان و شهروندان در انجام واکسیناسیون سلامتی را برای جامعه به ارمغان آوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار مینی بوس سیار تزریق واکسن کرونا در بازار خاش

استقرار مینی بوس سیار تزریق واکسن کرونا در بازار خاش