مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 06:352021-11-02سياسي

استفاده از ظرفیت دانش آموزان بسیجی برای تعالی فرآیند آموزش


معرفی و استفاده از ظرفیت دانش آموزان بسیجی برای تعالی فرآیند آموزش در کشور رسالت مهم بسیج دانش آموزی است.

- ، سردار ید الله بوعلی در مراسم هفته بسیج دانش آموزی با بیان اینکه با بیان اینکه سیزدهم آبان نماد استکبارستیزی جوانان ایرانی است، گفت: معرفی و استفاده از ظرفیت دانش آموزان بسیجی برای تعالی فرآیند آموزش در کشور رسالت مهم بسیج دانش آموزی است.

وی با بیان اینکه بسیج دانش آموزی بستر تربیت نسل مؤمن و انقلابی برای آینده کشور است، گفت: این تشکل انقلابی محور فعالیت های جهادی و ترویج روحیه انقلابی در مدارس و مراکز آموزشی کشور است.

فرمانده سپاه فجر گفت: جوانان و نوجوانان دانشجو و دانش آموز یکی از ارکان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و فراگیر شدن جریان های استکبار ستیز در منطقه و جهان بوده اند و حضور فعال آنان در این عرصه همچنان استمرار دارد.

وی با بیان اینکه خوی استکباری آمریکا از گذشته تاکنون همواره به دنبال استعمار ملت ها بوده است، گفت: جریان صهیونیست و استعمارگر به دنبال سیطره بر تمام دنیاست و در این مسیر از هیچ جنایتی فروگذار نبوده و نیستند.

سردار بوعلی خطاب به دانش آموزان بسیجی با تاکید بر اینکه به توانایی های خود باور داشته باشید، گفت: با تکیه بر آموزه های انقلاب اسلامی و خودباوری می توانید منشأ تحول در مجموعه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت دانش آموزان بسیجی برای تعالی فرآیند آموزش

استفاده از ظرفیت دانش آموزان بسیجی برای تعالی فرآیند آموزش