مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 06:352021-11-02سياسي

دولت در طرح مسکن فضای کافی و مناسبی را به مساجد اختصاص دهد


عضو هیئت امنای بنیاد هدایت به طرح دولت در زمینه ساخت 4 میلیون مسکن اشاره کرد و گفت: در ساخت و سازها باید مساجد محور باشند و فضای کافی برای احداث آنها اختصاص دهند.

- ، حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان از اعضای هیئت امنای بنیاد هدایت در دیدار با حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت بر حمایت از امامان مساجد تأکید کرد و گفت: یکی از کارهایی که می شود انجام داد این است که اجازه تصرف در امور حسبیه به امامانی که شایستگی لازم را داشته باشند داده شود؛ این کار در شبکه امامت نیز قابل اجرا است و راهی است تا نیازهای مساجد ما تأمین شود.

تولیت مسجد جمکران با اشاره به امکان بهره گیری از ظرفیت وجوهات شرعی اظهار داشت: مخارج مسجد یکی از محل هایی است که به عنوان پایگاه امام زمان (عج) و مرکز ترویج مذهب می تواند از این وجوهات بهرمند شود؛ اگر چنین اتفاقی محقق شود مسجد نیازی به منابع دولتی نخواهد داشت.

وی با اشاره به طرح دولت برای ساخت چهار میلیون مسکن، گفت: برای این مجموعه های مسکونی باید فضای مناسبی را به منظور احداث مسجد در نظر بگیرند؛ در ساخت و سازهای شهری باید مسجد محور باشد و اینکه بعضاً برای مساجد زمین کوچکی را اختصاص می دهند، اصلاً مناسب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در طرح مسکن فضای کافی و مناسبی را به مساجد اختصاص دهد

دولت در طرح مسکن فضای کافی و مناسبی را به مساجد اختصاص دهد