مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 06:402021-11-02اجتماعي

پیش بینی رگبار باران و رعد و برق برای (12 آبان) در استان ایلام


رییس گروه پیش بینی اداره هواشناسی استان ایلام گفت: برای روز چهارشنبه در برخی نقاط (به ویژه شمال استان) رگبار باران به همراه رعد و برق و وزش باد موقتی مورد انتظار است که در برخی نقاط مستعد نیز بارش تگرگ پیش بینی می شود.

- مجتبی میهن پرست صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مطابق بررسی نقشه های هواشناسی جو استان طی امروز پایدار است و به نسبت فصل، هوای مطبوع و نسبتا گرمی را خواهیم داشت.

وی افزود: از اواخر وقت امروز و از بامداد روز چهارشنبه به تدریج به سبب گذر موج نه چندان قوی از استان، برای روز چهارشنبه در برخی نقاط (به ویژه شمال استان) رگبار باران به همراه رعد و برق و وزش باد موقتی مورد انتظار است که در برخی نقاط مستعد نیز بارش تگرگ پیش بینی می شود.

رییس گروه پیش بینی اداره هواشناسی استان ایلام گفت: این سامانه از نظر بارشی پتانسیل بالایی ندارد اما به دلیل رگباری بودن بارش ها احتمال آب گرفتگی موقت در مناطق مستعد پیش بینی می شود.

میهن پرست ادامه داد: ناپایداری ها از اواخر وقت چهارشنبه به تدریج تضعیف و مجددا طی ساعات بعد از ظهر روزهای پنجشنبه و جمعه برای نیمه شرقی استان ایلام احتمال رخداد دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رگبار باران و رعد و برق برای (12 آبان) در استان ایلام

پیش بینی رگبار باران و رعد و برق برای (12 آبان) در استان ایلام