مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-02سياسي

میرمحمدی: قطع زنجیره انتقال کرونا فقط با واکسیناسیون عمومی امکانپذیر است


نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا فقط با واکسیناسیون امکانپذیر است گفت: آثار تزریق واکسن در همه مجامع علمی دنیا علیه بیماری کووید 19 به اثبات رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدجلیل میرمحمدی نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه علنی امروز (سه شنبه 11 آبان ) در تذکری بعد از قرائت گزارش کمیسیون اصل 90 درباره خاموشی های اخیر برق در کشور در تذکری اظهار داشت: خطر کمبود برق و خاموشی ها همچنان وجود دارد و ضروری است که مجلس از طرق مختلف و به ویژه کمیسیون اصل 90 آن را بررسی کند.

وی افزود: در مجلس برخی اوقات درباره واکسیناسیون اظهاراتی بیان می شود در حالی که ما با اقدامات دولت در مورد واردات انبوه واکسن مواجه هستیم و به صلاح نیست که علیه واکسیناسیون در کشور در مجلس اظهاراتی بیان شود و این اقدام دولت مورد خدشه واقع شود.

نایب رییس کمیسیون بهداشت گفت: تزریق واکسن از سوی ولی فقیه درباره واکسیناسیون، سیاست واکسیناسیون و کاهش مرگ و میر از 700 نفر به 140 نفر در روز برای واکسن زدن برخی افراد آیا کافی نیست؟ وی گفت: آیا فتوای رهبر معظم انقلاب و .

برای تکمیلی پوشش واکسیناسیون برای تزریق به عموم جامعه کافی نیست؟ وی خاطرنشان کرد: قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باید صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرمحمدی: قطع زنجیره انتقال کرونا فقط با واکسیناسیون عمومی امکانپذیر است

میرمحمدی: قطع زنجیره انتقال کرونا فقط با واکسیناسیون عمومی امکانپذیر است