مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 06:502021-11-02سياسي

شنیده ها از ادغام بخش های خبری در صداوسیما


در ساعات پایانیِ یکشنبه شب، بوالی از مدیریت شبکه خبر و سیدمهرداد سیدمهدی از ریاست خبرگزاری صداوسیما کنار رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه خراسان، در گزارش پیش رو به تحولاتی پرداخته شده که در معاونت سیاسی و دیگر معاونت های آن در حال وقوع است؛ اتفاقاتی که به یک انقلاب در سازمان صداوسیما می ماند.

برکناری های شبانه یک شنبه شب 9 آبان ماه علیرضا خدابخشی معاون سیاسی سازمان رسانه ملی در احکامی جداگانه، حسن عابدینی قائم مقام رییس خبرگزاری صداوسیما را به عنوان سرپرست این خبرگزاری و شهرام وثوقی راد مدیرکل اخبار سیما را با حفظ سمت، به عنوان مدیر شبکه خبر منصوب کرد.

آن چه بر اساس شواهد به نظر می رسد، این که نارضایتی رییس و معاون جدید صداوسیما، علت این دو انتصاب بوده و سیدمهدی و بوالی در واقع برکنار شده اند.

دوز این برخورد، تا آن جا بالاست که سیدمهرداد سیدمهدی در یادداشتی که در صفحه شخصی اش نوشته، بیان کرده که در بیمارستان بوده و آن جا متوجه شده که برکنار شده است! درباره بوالی نیز به نظر می رسد فایل صوتی منتسب به او که بر اساس پیگیری های خراسان، متعلق به اوست، در این برکناری سریع نقش داشته است.

در کنار این اتفاقات، شنیده شده مصطفی قمری وفا نیز از اداره کل اخبار داخلی خبرگزاری صداوسیما برکنار شده و محمدرضا طلاجوران به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنیده ها از ادغام بخش های خبری در صداوسیما

شنیده ها از ادغام بخش های خبری در صداوسیما