مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-02اقتصادي

برگزاری مانور مبارزه با بیماری پرندگان در همدان


همزمان با هفته پدافند غیرعامل مانور مبارزه با بیماری پرندگان در همدان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان مدیر بحران سازمان جهاد کشاورزی درباره این مانور گفت: این مانور به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و در راستای جلوگیری از بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان و با همکاری ادارات کل پدافند غیر عامل استانداری، دامپزشکی و مدیریت بحران جهاد کشاورزی برگزار شد.

احد ظفری با بیان اینکه مانور فوق به منظور اطلاع رسانی و آگاه سازی بهره برداران به ویژه کسانی که در این زمینه فعالیت دارند انجام گرفت، افزود: این اقدام با هماهنگی اداره کل دامپزشکی استان و برای ورود هر گونه پرنده آلوده به استان و جلوگیری و اقدامات پیش گیرانه صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم در هفته پدافند غیرعامل با اقدامات پیش گیرانه هیچگونه خسارتی در این زمینه نداشته باشیم، تصریح کرد: با اقدامات شکل گرفته در حوزه رصد و پایش با همکاری ادارات ذی ربط در سال جاری تاکنون هیچ گونه بیماری آنفولانزای حاد پرندگان در استان مشاهده نشده است.

نماینده اداره دامپزشکی استان نیز در ادامه با اشاره به اینکه مانور فوق حاد پرندگان در بازارچه موقت پرنده فروشان همدان برگزار شده است، گفت: خوشبختانه چندین سال است که واحد یا کانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور مبارزه با بیماری پرندگان در همدان

برگزاری مانور مبارزه با بیماری پرندگان در همدان