مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-02سياسي

توجه به اقتصاد گردشگری در شهرستان ابرکوه ضروری است


با توجه به قدمت تاریخی شهرستان ابرکوه و وجود سرو 4500 ساله و ابنیه زیبای قدیمی، توجه به اقتصاد گردشگری در این شهرستان ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرونق مضاعفی در این موضوع صورت پذیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، مردمی بودن را از الزامات سند تحول قوه قضاییه دانست و تصریح کرد: دسترسی آسان مردم به قوه قضاییه، در کنار آنان بودن و عرضه خدمات بی منت به آحاد جامعه یک رسالت مهم و اساسی در دستگاه قضایی است.

دهشیری، اهتمام به ارتقاء دانش حقوقی مردم را خواستار شد و گفت: عدم اطلاع کافی مردم از مسائل قانونی موجب ایجاد مشکلات برای آنان در فرآیندهای رسیدگی می شود که انتظار است از ظرفیت های مختلف و کمک سمن ها در زمینه آموزش و بالا بردن دانش حقوقی آحاد جامعه اقدام شود.

وی بر شناسایی روزنه های فساد و مقابله با فرآیندهای فسادزا تأکید کرد و ابراز داشت: باید با استفاده از ظرفیت رسانه و کمک های مردم، روزنه های فساد را شناسایی کرد و در زمینه مقابله و برخورد با فساد و مفسد حرکت کرد.

رییس کل دادگستری استان یزد، ناامید کردن مردم را از حربه های دشمن دانست و بیان داشت: دشمن به دنبال ایجاد ناراحتی و ناامید کردن مردم است به همین دلیل نیز مشکل بنزین را با حمله و جنگ سایبری راه انداخت که با هوشمندی مسئولان و شعور بالای مردم تیر آن ها به سنگ خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به اقتصاد گردشگری در شهرستان ابرکوه ضروری است

توجه به اقتصاد گردشگری در شهرستان ابرکوه ضروری است