مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-02سياسي

منعی برای بازگشایی مدارس وجود ندارد


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت :آنچه از کشور های دیگر نیز خبر می رسد، آموزش حضوری در بسیاری از مقاطع بدون انجام واکسیناسیون صورت گرفته است، ایران نیز می تواند با رعایت کامل اصول بهداشتی به سمت آموزش حضوری قدم بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، زهرا شیخی مبارکه سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با میزان در مورد بازگشایی مدارس گفت: نباید بازگشایی مدارس را منوط به واکسیناسیون بدانیم چنانکه بسیاری از کشور ها نیز با رعایت اصول بهداشتی اقدام به آموزش حضوری کرده اند.

وی ادامه داد: آنچه از کشور های دیگر نیز خبر می رسد، آموزش حضوری در بسیاری از مقاطع بدون انجام واکسیناسیون صورت گرفته است، ایران نیز می تواند با رعایت کامل اصول بهداشتی به سمت آموزش حضوری قدم بردارد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در دو سال گذشته متوجه ضعف های بسیار آموزش مجازی شدیم، خانواده ها ازآن شرایط رضایت کافی نداشته اند، سطح سواد در برخی از خانواده ها به حدی نبود که بتوانند در کنار دانش آموزان قرار گیرند و به آن ها کمک کنند.

وی افزود: فارغ از مواردی که اشاره شد موضوعات پرورشی و ارتباطات اجتماعی دانش آموزان به واسطه قرار گرفتن در منزل دچار وضعیت نامناسبی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منعی برای بازگشایی مدارس وجود ندارد

منعی برای بازگشایی مدارس وجود ندارد