مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-02سياسي

درب های شهرداری لامرد به روی مردم و صاحب نظران باز است


به دنبال افراد خوش فکر برای ارائه طرح های جدید و کارساز هستیم و درب شهرداری به روی همه شهروندان باز و از تمام نظرات مردمی استقبال می کنیم.

- ، عطا الله جوکار صبح سه شنبه در نشست کارگروه مردمی شورای شهر و شهردار لامرد و ارائه طرح های پیشنهادی در خصوص توسعه شهر، گفت: خوشبختانه این طرح ها از سوی افرادی مطرح شده که علاوه بر علم دانشگاهی و ذوق و قریحه جوانی، در همین شهر زندگی می کنند و با آن آشنا هستند و دغدغه رشد و توسعه شهر لامرد را دارند و این از امتیازات طرح های پیشنهادی است.

وی افزود: اطمینان خاطر خواهم داد که این طرح ها با تمام ظرفیت مورد بررسی قرار خواهند گرفت و بیشترین استفاده از آنها خواهد شد و متناسب با ضرورت ها و نیاز شهر و همچنین بودجه شهرداری به کار گرفته شوند و تمام توان مجموعه شهرداری برای تکمیل طرح ها و رفع نواقصات و همچنین فراهم نمودن شرایط اجرایی شدن آنها بکار گرفته خواهد شد و مطمئن باشید هر برخوردی با این طرح ها بشود، به شما گزارش خواهم داد.

جوکار در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: به دنبال افراد خوش فکر برای ارائه طرح های جدید و کارساز هستیم و درب شهرداری به روی همه شهروندان باز است و از تمام نظرات مردمی استقبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درب های شهرداری لامرد به روی مردم و صاحب نظران باز است

درب های شهرداری لامرد به روی مردم و صاحب نظران باز است