مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 07:252021-11-02اقتصادي

مشارکت یک واحد صنعتی معدنی برای احیاء و بازسازی منابع طبیعی یزد


یک شرکت صنعتی معدنی در استان یزد اخیراً به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی خود پای کار آمده و قرار است در قالب یک تفاهم نامه با اداره کل منابع طبیعی استان، - ایسنا/یزد یک شرکت صنعتی معدنی در استان یزد اخیراً به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی خود پای کار آمده و قرار است در قالب یک تفاهم نامه با اداره کل منابع طبیعی استان، در زمینه مقابله با بیابانزایی در منطقه ساغند همکاری کند.

شرکت صنعتی معدنی پایا فولاد کویر یزد در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و در قالب مشارکت در زمینه مقابله با بیابانزایی تکنوژنیک (فن­زاد) با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

مشارکت این واحد صنعتی معدنی در امر احیاء و بازسازی عرصه­ های منابع طبیعی متاثر از فعالیت­ های صنعتی معدنی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی در قالب مدیریت مشارکتی منابع طبیعی با رویکرد مشارکت تمام بهره­ برداران منابع طبیعی در استان یزد است.

این تفاهم نامه همکاری با اولویت اجرای طرح­ های مقابله با بیابانزایی در منطقه تحت تاثیر به منظور ایجاد و احیای پوشش گیاهی با گونه­ های کم آبخواه در محدوده مراتع بیابان شتری ساغند به منظور کنترل آلودگی و افزایش درصد پوشش گیاهی در سطح 200 هکتار طی دو سال، آبیاری، مراقبت و نگهداری از عملیات احیایی انجام شده سنواتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت یک واحد صنعتی معدنی برای احیاء و بازسازی منابع طبیعی یزد

مشارکت یک واحد صنعتی معدنی برای احیاء و بازسازی منابع طبیعی یزد