مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-02سياسي

نگذاریم مردم ناراضی شوند


استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم شناسایی نقاط حساس و در معرض آسیب در بخش های مختلف، گفت: باید درباره آنچه که رخ می دهد با شفافیت با مردم صحبت کنیم و نگذاریم ناراضی شوند.

- هوشنگ بازوند در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان کرمانشاه که امروز (یازدهم آبان) برگزار شد، هفته پدافند غیرعامل(8 تا 14 آبان) را فرصتی برای رفع نواقص در ساختارها دانست و عنوان کرد: باید تلاش کنیم هر اشکال و خلایی در ساختارها وجود دارد و ممکن است از آن قسمت صدمه بخوریم را مرتفع کنیم.

وی گفت: اکنون که دشمن نتوانسته از طریق تحریم ها به ما صدمه بزند، تلاش می کند از راه های دیگر وارد شود که ما نیز باید در برابر حملات و تهدیدهای دشمن آمادگی لازم را کسب کنیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دشمن آخرین و سرسختانه ترین تحریم هایی را که می توانسته بر ایران تحمیل کرده و اکنون ایران با 1550 تا 1570 تحریم از سوی آمریکا و هم پیمانانش مواجه است، عنوان کرد: ترکیه تنها با سه تحریم آمریکا دچار مشکلات شدید اقتصادی شده و ارزش لیر این کشور به شدت افت کرده است.

بازوند اتخاذ راهبرد مقاومت از سوی مردم که بنا به توصیه مقام معظم رهبری صورت گرفته را راه اصلی مقابله با تحریم دشمن دانست و افزود: زمانی که دشمن ببیند نمی تواند از طریق تحریم ها به ما فشار وارد کند، تلاش می کند از راه های دیگر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگذاریم مردم ناراضی شوند

نگذاریم مردم ناراضی شوند