مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-02سياسي

شهرستان های مرزی فارس باید از عوارض آلایندگی عسلویه بهره مند شوند


بر اساس قانون شهرستان های مرزی فارس نباید از عوارض آلایندگی صنایع عسلویه بی بهره باشند.

- ، دکتر محمد هادی ایمانیه در ادامه روند پیگیری های موضوعات استانی در سطوح ملی با محمد حسین فروزان مهر، معاون توسعه مدیریت و امور مجلس و استان های سازمان برنامه و بودجه کشور به بررسی مسائل استان در این حوزه و رایزنی برای رفع مشکلات موجود پرداخت.

پایین بودن میزان حقوق و مزایای کارکنان وزارت کشور به ویژه در فرمانداری ها و بخشداری ها از موارد مهمی بود که دکتر ایمانیه در این نشست مطرح کرد و خواهان تغییر و رفع مشکل موجود در جهت افزایش رفاه کارکنان در این بخش ها شد.

استاندار فارس همچنین به کمبودهای موجود در زمینه زیرساخت های فیزیکی و امکانات و نیروی انسانی در 7 شهرستان تازه تأسیس استان اشاره کرد و بر لزوم تأمین هرچه سریع تر این نیازها درجهت فعالیت هر چه بهتر نمایندگان دولت در این شهرستان ها تاکید کرد.

دکتر ایمانیه، در دیدار خود با معاون سازمان برنامه و بودجه موضوع تخصیص اعتبار برای اجرایی شدن مصوبات سفر رییس جمهور به فارس را مطرح کرد و خواهان تسریع در انجام این اقدامات شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه در حال حاضر دو شهرستان مهر و لامرد به عنوان شهرستان های مرزی استان فارس در مجاورت صنایع آلاینده عسلویه قرار دارند عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان های مرزی فارس باید از عوارض آلایندگی عسلویه بهره مند شوند

شهرستان های مرزی فارس باید از عوارض آلایندگی عسلویه بهره مند شوند