مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-02بين الملل

مسکو: چین و هند اولین مشتریان بالقوه سامانه «اس-500» هستند


یک مقام ارشد وزارت دفاع روسیه می گوید به محض اینکه تعداد کافی از جدیدترین سامانه پدافند موشکی خود را در اختیار ارتش قرار دادند، نوبت به صادرات آن به کشورهای خارجی می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری شوگایف مدیر سرویس فدرال همکاری های نظامی و فنی روسیه از احتمال فروش سامانه های پدافند موشکی اس-500 به ، وی در این باره توضیح داد: از نظر ما هند و چین و تمام کشورهایی که با آنها شراکت طولانی مدت داریم و همکاری های دوجانبه بین ما قابل پیش بینی است، صاحبان آتی این سامانه های پیشرفته خواهند بود .

این مقام وزارت دفاع روسیه تصریح کرد که به محض تولید و ارائه تعداد کافی از سامانه های اس-500 به ارتش و نیروهای مسلح روسیه، صادرات این سامانه ها به کشورهای خارجی نیز شروع می شود.

بر اساس این گزارش، شوگایف سپس به ارائه فهرستی از محبوب ترین سلاح های روسی در بین کشورهای خارجی پرداخت: سامانه های پدافند هوایی اس-400، توپخانه و سامانه های موشکی ضدهوایی پانتسیر-اس1 و همچنین مجموعه کامل تجهیزات هوانوردی، سامانه های موشکی ضدتانک کورنت و راکت اندازهای چندگانه (MRLS) اسمرچ از جمله این سلاح ها هستند که بیشترین تقاضا را در بین مشتریان خارجی دارند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: چین و هند اولین مشتریان بالقوه سامانه «اس-500» هستند

مسکو: چین و هند اولین مشتریان بالقوه سامانه «اس-500» هستند