مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-02سياسي

محرومیت زدایی ضروری‎ترین زیرساخت تأمین امنیت پایدار است


سردار پاکپور با بیان اینکه محرومیت زدایی ضروری‎ترین زیرساخت تأمین امنیت پایدار است گفت: رویه جهادی پاسداران الگو گرفته از سیره فرماندهان شهید دفاع مقدس است.

- به نقل از سپاه نیوز، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه آیین نکوداشت شهدای وحدت، با بیان اینکه محرومیت زدایی ضروری‎ترین زیرساخت تأمین امنیت پایدار است، اظهار داشت: محرومیت یکی از عوامل فعالیت گروهک های معاند و ضدانقلاب است و دشمن همواره از این مشکلات در جهت سوءاستفاده و تحقق اهداف شوم خود استفاده می کند لذا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به موازات تأمین امنیت مرزها، در جهت رفع محرومیت از این مناطق نیز گام های مؤثری برداشته و امنیت پایدار را به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: تأمین امنیت در سایه رفع محرومیت، آموزه اصیل مکتب شهید شوشتری و شهدای وحدت است و این فرماندهان شهید در عمل نشان دادند که با عمل انقلابی و روحیه جهادی هم می توان بر مشکلات اقتصادی چیره شد، هم آسیب های فرهنگی و اجتماعی را رفع کرد و هم سایه شوم تهدیدات امنیتی را از کشور و ملت دور کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران ضمن اشاره به وحدت نیروهای مسلح و همکاری مشترک ارتش، سپاه، نیروی انتظامی در تأمین امنیت کشور خاطرنشان کرد: یکی دیگر از زیرساخت های ضروری تأمین امنیت و آرامش، وح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی ضروری‎ترین زیرساخت تأمین امنیت پایدار است

محرومیت زدایی ضروری‎ترین زیرساخت تأمین امنیت پایدار است