مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-02سياسي

پرونده باز، دلیل انصراف آقای شهردار!


رییس شورای اسلامی شهر ابهر با اشاره به انصراف «رحمت یوسفلی» از تصدی شهرداری شهر ابهر گفت: دلیل انصراف آقای یوسفلی داشتن پرونده باز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، انتخاب شهردار برای شهرها از سوی شوراها و تایید آنها از سوی وزارت کشور یک امر طبیعی است، شاید در این بین شهرها با تاخیر صاحب شهردار بشوند ولی بالاخره اداره شهر درصورت تایید صلاحیت از سوی وزارت کشور به دست شهردار منتخب شوراها سپرده می شود.

استان زنجان دارای 21 شهر است که وضعیت انتخاب شهردار در این شهرها،  شوراهای این شهرها یا در حال انتخاب شهردار هستند، یا فرد منتخب در حال استعلام است، یا منتخبین در برخی از شهرها معارفه شده اند و یا برخی ها قبل از اینکه صدور حکمشان برسد تصمیم به انصراف می گیرند و برخی هم از سوی وزارت کشور بنا به دلایلی رد صلاحیت می شوند.

اما از بین این 21 شهر استان زنجان  انتخاب شهردار برای شهر ابهر از سوی شورا شاید یکی از جنجالی ترین انتخاب ها در این دوره باشد، چرا که دوبار شهردار منتخب اعضای شورای این شهر بعد از مدتی تصمیم به انصراف می گیرند.

حوالی 18 مرداد ماه سال جاری بود که امیر هوشنگ نوری آرا به عنوان شهردار شهر ابهر از سوی شورا با 5 رای موافق انتخاب شد انتخابی که دو تن از اعضای شورا مخالف آن بودند که این مخالفت ها حواشی های زیادی در فضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده باز، دلیل انصراف آقای شهردار!

پرونده باز، دلیل انصراف آقای شهردار!