مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 08:102021-11-02بين الملل

حاشیه اجلاس گلاسکو؛ اعتراض فعالان محیط زیست (عکس)


سران کشورهای جهان قرار است در این نشست بر سر کاهش گازهای گلخانه ای که منشا اصلی گرمایش زمین شناخته می شود به توافق برسند.

- در حالیکه سران بیش از 120 کشور جهان در نشست و کنفرانس آب و هوایی در گلاسکوی اسکاتلند شرکت کردند، معترضان به شرایط زیست محیطی و وخامت شرایط آب و هوایی در خیابان های این شهر تظاهرات کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران، اجلاس آب و هوایی سازمان ملل متحد موسوم به کاپ 26 روز گذشته در اسکاتلند برگزار شد.

سران کشورهای جهان قرار است در این نشست بر سر راه کارهای عملی برای خنثی سازی کربن و کاهش گازهای گلخانه ای که منشا اصلی گرمایش زمین شناخته می شود، به توافق دست پیدا کنند.

گرتا تونبرگ فعال سوئدی محیط زیست در تظاهرات اقلیمی در گلاسکو اسکاتلند/ عکس: خبرگزاری فرانسه اعتراض اعضای گروه محیط زیستی شورش علیه انقراض همزمان با اجلاس اقلیمی سازمان ملل در گلاسکو اسکاتلند/ عکس: رویترز اعتراض به وخامت شرایط آب و هوایی قبل از اجلاس اقلیمی سازمان ملل متحد در گلاسکو اسکاتلند/ عکس: نیویورک تایمز یکی از اعضای گروه زیست محیطی شورش علیه انقراض در تظاهرات شهر گلاسکو اسکاتلند/ عکس: رویترز دو معترض به وخامت شرایط زیست محیطی نه نشانه اعتراض با طناب از یکی پل های رودخانه کلاید در اسکاتلند آویزان شدند/ عکس: GETTY IMAGES دو کارگر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه اجلاس گلاسکو؛ اعتراض فعالان محیط زیست (عکس)

حاشیه اجلاس گلاسکو؛ اعتراض فعالان محیط زیست (عکس)