مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 08:102021-11-02پزشكي

آزمایش موفقیت آمیز پادتن در میمون های مبتلا به کووید-19


پژوهشگران آمریکایی در بررسی خود روی میمون ها توانستند با استفاده از نوعی پادتن انسانی، نشانه های کووید-19 را در آنها کاهش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ساینس دیلی، پژوهشی که در دانشگاه کالیفرنیا، دیویس (UC Davis) انجام شده است، نشان می دهد که پادتن های مونوکلونال (Monoclonal antibodies)، از میمون های ماکاک (Macaque) پیر و مبتلا به دیابت در برابر کووید-19 محافظت می کنند و نشانه های التهاب را به ویژه در مایع مغزی-نخاعی کاهش می دهند.

به گفته پژوهشگران، داده های این پژوهش نشان می دهند که پادتن های خنثی کننده ، از پیامدهای نامطلوب التهابی ابتلا به کروناویروس پیشگیری می کنند.

نتایج این پژوهش توضیح می دهند که پادتن های مورد استفاده به واسطه واکسن یا به عنوان درمان، چگونه می توانند بر روند بیماری تاثیر بگذارند.

همچنین، این پژوهش نشان می دهد که پادتن ها را می توان به عنوان یک درمان پیشگیرانه برای افراد در معرض خطر از جمله سالمندانی که در خانه سالمندان نگهداری می شوند، تجویز کرد.

اسمیتا ایر (Smita Iyer)، استاد آسیب شناسی، میکروبیولوژی و ایمنی شناسی دانشگاه کالیفرنیا، دیویس و از پژوهشگران این پروژه گفت: کووید-19 در افراد مسن و افراد مبتلا به بیماری های پیش زمینه ای، شدیدتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش موفقیت آمیز پادتن در میمون های مبتلا به کووید-19

آزمایش موفقیت آمیز پادتن در میمون های مبتلا به کووید-19