مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-02سياسي

رضازاده: هماهنگی فعلی سه قوا بعد از انقلاب کمتر دیده شده است


نماینده مردم سلماس در مجلس با بیان اینکه هماهنگی و همفکری سه قوا بعد از پیروزی انقلاب کمتر دیده شده است، از رییس جمهور خواست تا به وضعیت معیشت، - نماینده مردم سلماس در مجلس با بیان اینکه هماهنگی و همفکری سه قوا بعد از پیروزی انقلاب کمتر دیده شده است، از رییس جمهور خواست تا به وضعیت معیشت، اقتصاد و اشتغال مردم رسیدگی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یعقوب رضازاده در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور اضمن تشکر از رییس جمهور برای سفر به استان های محروم، مرزی و مناطق زلزله زده و توجه به واکسیناسیون عمومی گفت: در حال حاضر مطالبه مردم رسیدگی به وضعیت معیشت، اقتصاد و اشتغال جوانان است.

باید این دو مطالبه را محقق کنید و هیچ بهانه ای برای کارشکنی وجود ندارد و هر سه قوا هماهنگ و همفکر هستند و این هماهنگی در بعد از پیروزی انقلاب کمتر دیده شده است.

نماینده مردم سلماس در مجلس مهمترین دغدغه و مطالبه مردم اشتغال جوانان دانست و تأکید کرد: در هر خانواده ای چندین نفر بیکار با مدارک تحصیلی دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناس وجود دارد و اشتغال زایی مهمترین دغدغه مردم است.

وی در تذکری به آمریکا، رژیم صهیونیستی و جمهوری آذربایجان، گفت: هر گونه تغییر استراتژیک در مرزهای شمال غرب جمهوری اسلامی به هیچ وجه قابل قبول نیست و در صورت ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضازاده: هماهنگی فعلی سه قوا بعد از انقلاب کمتر دیده شده است

رضازاده: هماهنگی فعلی سه قوا بعد از انقلاب کمتر دیده شده است