مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 08:502021-11-02اقتصادي

رتبه 29 کردستان در فضای کسب و کار کشور


مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه امسال 400 واحد صنعتی و معدنی در استان پایش و مانع زدایی می شود گفت: - استان کردستان در فضای کسب و کار در پایان سال 98 و ابتدای سال 99 در جایگاه 29 کشور قرار داشته که رتبه مناسبی برای استان نیست.

سرهنگ مهدی مهتابانی، امروز سه شنبه(11آبان) در قرارگاه پیشرفت و مانع زدایی و جهش تولید که امروز در سالن فرماندهی سپاه بیت المقدس استان کردستان برگزار شد، با تاکید بر اینکه هدف سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه بیت المقدس استان کردستان کمک به نهضت جهش تولید در بخش صنعت و معدن است اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و مانع زدایی و جهش تولید در استان با هدف همکاری و تلاش مدیران دستگاه های اجرایی استان جهت ایجاد جهش تولید مضاعف در سطح استان کردستان تشکیل می شود.

وی با بیان اینکه این قرارگاه می تواند در بخش های حاکمیتی و حکومتی و مانع زدایی مثمر ثمر باشد گفت: اعضای این قرارگاه از مدیران دستگاه های دولتی تشکیل شده تا موانع سر راه واحدهای صنعتی و معدنی استان مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه بیت المقدس استان کردستان خاطر نشان کرد: امسال قرار است 350 واحد صنعتی و 50 واحد معدنی مورد بررسی و پایش قرار گیرد و مانع زدایی لازم نیز انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه 29 کردستان در فضای کسب و کار کشور

رتبه 29 کردستان در فضای کسب و کار کشور