مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-02اقتصادي

قدمت 60 ساله صنعت چاپ خراسان جنوبی/ لزوم اختصاص مشوق های مالیاتی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: صنعت چاپ استان قدمت 60 ساله دارد و در حال حاضر 60 چاپخانه و سه لیتوگرافی در استان مشغول به فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، ناصر نبی زاده ظهر امروز در مراسم بزرگداشت اهالی صنعت چاپ خراسان جنوبی،  اظهار داشت: صنعت چاپ از صنایع مادر است که به صنایع دیگر کمک و ارزش افزوده در عرضه محصولات ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه صنعت چاپ جزو سه صنعت مولد و پیشرو سطح جهان است و نقش عظیم و گسترده ای در جنبه های فرهنگی و صنعتی دارد، بیان داشت: صنعت چاپ اهمیت بالای در صادرات محصولات غیرنفتی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از فعالیت 60 چاپخانه و سه لیتوگرافی در استان خبر داد و مطرح کرد: متأسفانه شیوع بیماری کرونا و وضعیت اقتصادی برای صنعت چاپ، وضعیت سختی را ایجاد کرده است.

نبی زاده تأکید کرد: افزایش هزینه ها، کمبود مواد اولیه، کمبود نقدیندگی برای بهسازی و بروزرسانی دستگاه ها و کاهش سفارشات شرایط دشواری را برای فعالان عرصه صنعت چاپ استان ایجاد کرده که انتظار می رود مسئولان از این صنعت حمایت داشته باشند.

وی به سابقه بیش از 60 ساله حوزه چاپ در استان، عنوان کرد: باید تسهیلاتی در قالب مشوق های معافیت مالیاتی و بیمه برای فعالان این عرصه تخصیص و قوانین برای صادرات تسهیل شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدمت 60 ساله صنعت چاپ خراسان جنوبی/ لزوم اختصاص مشوق های مالیاتی

قدمت 60 ساله صنعت چاپ خراسان جنوبی/ لزوم اختصاص مشوق های مالیاتی