مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-02اقتصادي

نمایش آخرین یافته های باستان شناسی از معادن ایران و اروپا


«گزیده آثار معدن کاری باستان از موزه معدن بوخوم آلمان»، همزمان با «پژوهش های باستان شناسی در معدن چهرآباد زنجان»، از روز چهارشنبه 12 آبان ماه در موزه ملی ایران به نمایش گذاشته می شود.

- گزیده آثار معدن کاری باستان از موزه معدن بوخوم آلمان ، همزمان با پژوهش های باستان شناسی در معدن چهرآباد زنجان ، از روز چهارشنبه 12 آبان ماه در موزه ملی ایران به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جبرییل نوکنده ـ رییس کل موزه ملی ایران ـ در این باره گفت: پس از مدت ها وقفه و رکود ناشی از بحران کرونا، از روز چهارشنبه 12 آبان ماه شاهد گشایش دو نمایشگاه مهم مرگ در نمک، پژوهش های باستـان شنـاسی در معدن چهرآباد زنجان و انسان در جست وجوی منابع: گزیده آثار معدن کاری باستان از موزه معدن آلمان در بوخوم خواهیم بود.

او نمایشگاه انسان در جست وجوی منابع به میزبانی موزه ملی ایران را رویدادی بین المللی دانست و افزود: این نمایشگاه حاصل تلاش مشترک موزه معدن آلمان در بوخوم و موزه ملی ایران است که هدف آن، نمایش پیشینه و سرگذشت تجارب و دستاوردهای انسان در استخراج معادن، تامین منابع برای ساخت ابزار، بهبود کیفیت و توانایی های فنی، تلاش برای سلطه بر طبیعت اطراف، استخراج منابع و افزودن آن ها به دارایی ها و داشته های بشری است که به گسترش فناوری ها، شکل گیری حرفه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آخرین یافته های باستان شناسی از معادن ایران و اروپا

نمایش آخرین یافته های باستان شناسی از معادن ایران و اروپا