مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-02اقتصادي

اخذ مجوز بزرگترین کانون نوآوری کشور توسط دانشگاه فنی خراسان شمالی


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی گفت: دفتر ریاست جمهوری مجوز بزرگترین کانون نوآوری کشور را برای دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی صادر کرده است.

- ، مسعود قاضی پور صبح سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: دفتر ریاست جمهوری مجوز بزرگترین کانون نوآوری کشور را برای دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی صادر کرده که در این کانون حتی مدارس نیز می توانند حاضر باشند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی ادامه داد: برای ساخت این کانون 5 میلیارد تومان اعتبار برآورد شده که 2 و نیم میلیارد آن از طریق اوراق خزانه ابلاغ شده و تاکنون 875 میلیون تومان تخصیص یافته است.

وی افزود: در صورت جذب به موقع اعتبارات می توانیم تا 22 بهمن سال جاری این مجموعه را افتتاح کنیم.

قاضی پور گفت: در پی تلاش برای تبدیل این کانون به مجتمع علمی و نوآوری هستیم که پس از آن همه ی مراکز رشد می توانند زیر نظر آن قرار بگیرند و به این ترتیب اعتبارات خوبی به استان خواهد رسید.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی از احتمال حضوری شدن کلاس های عملی این دانشگاه از 15 آبان خبر داد و بیان کرد: این کلاس ها به مدت 4 هفته ادامه خواهد داشت.

وی از تحصیل بیش از 4 هزار دانشجو در این دانشگاه خبر داد و افزود: طی سال جاری هزار و 500 دانشجو جدید جذب شد که شاهد رشد در این حوزه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز بزرگترین کانون نوآوری کشور توسط دانشگاه فنی خراسان شمالی

اخذ مجوز بزرگترین کانون نوآوری کشور توسط دانشگاه فنی خراسان شمالی