مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-02سياسي

آمادگی سپاه کردستان برای مانع زدایی واحدهای صنعتی و معدنی


جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بر آمادگی سپاه بیت المقدس استان جهت تسهیل گری واحدهای استان کردستان تاکید کرد و گفت: سپاه استان این توانایی را دارد تا با کمک به این واحدها در راستای پیشرفت و توسعه استان گام بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار علیرضا مدنی در قرارگاه پیشرفت و مانع زدایی و ایستاده گی و مقاومت کرده اند خیلی بالاست.

ریسک پذیری  مدنی با تاکید بر اینکه هرجایی که ریسک پذیری اتفاق افتاده در نهایت به نتیجه مطلوب دست پیدا کرده ایم بیان کرد: باید در راستای توسعه استان و مانع زدایی از واحدهای صنعتی و معدنی به صورت جهادگونه عمل کرد.

وی افزود: ما در این قرارگاه در تلاشیم تا با پایش و بررسی مشکلات موجود در واحدهای راکد مانع زدایی های لازم انجام شده و این واحدها به چرخه تولید بازگردند.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: باید به صورت مصداقی پایش و مانع زدایی تمام 400 واحد صنعتی و معدنی استان تا پایان سال جاری انجام شود تا شاهد اشتغال هرچه بیشتر در استان باشیم.

  مدنی بر آمادگی سپاه بیت المقدس استان کردستان جهت تسهیل گری واحدهای استان تاکید کرد و گفت: مجموعه ما این توانایی را دارد تا با کمک به این واحدها در راستای پیشرفت و توسعه جامعه گام بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سپاه کردستان برای مانع زدایی واحدهای صنعتی و معدنی

آمادگی سپاه کردستان برای مانع زدایی واحدهای صنعتی و معدنی