مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:352021-11-02سياسي

اجتماع 13 آبان در ایلام در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود


مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: سخنران اصلی مراسم در استان حجت الاسلام والمسلمین «علی شیرازی» نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله است که در مصلی امام خمینی شهر ایلام خواهد بود.

- اجتماع 13 آبان در ایلام در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود ایسنا/ایلام مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: سخنران اصلی مراسم در استان حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله است که در مصلی امام خمینی شهر ایلام خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین علی چراغی پور در نشست اعضای برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد،اظهار کرد: شعار محوری که امسال برای یوم الله 13 آبان نام گذاری شده است ایستادگی و مقاومت ملت ایران رمز افول سلطه ی استکباری آمریکا است که تمامی برنامه ها در سراسر کشور با محوریت این شعار خواهد بود.

وی گفت: سیاست های اجرایی امسال در گرامیداشت 13 آبان تاکید بر تغییر و آگاهی بخشی بخصوص توجه ویژه به نسل جوان و نوجوان، تاکید بر استکبار ستیزی، آگاهی بخشی در مورد تضاد خوی استکباری آمریکا با منافع نظام جمهوری اسلامی و توجه به استمرار دشمنی استکبار جهانی در سطوح مختلف علیه انقلاب اسلامی و ملت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع 13 آبان در ایلام در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود

اجتماع 13 آبان در ایلام در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود