مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:402021-11-02اقتصادي

عظیمی زاده: خانه های طرح ملی مسکن یزد و مهریز به زودی تحویل داده می شود


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان یزد با اشاره به شعار محوری رییس جمهور در ساخت یک میلیون مسکن، گفت: یزد جزو استان های پیشتاز در طرح جهش تولید مسکن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا عظیمی زاده پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با فرماندار اشکذر به شعار محوری دولت سیزدهم مبنی بر ساخت یک میلیون مسکن در سال اشاره و اظهار کرد: این مهم در اولویت اجرایی مدیریت ارشد استان یزد نیز قرار گرفته و سعی داریم در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت نسبت به ساخت مسکن اقدام کنیم.

وی افزود: در دوره مدیریت جدید سازمان همیاری شهرداری های استان یزد، پروژه اقدام ملی مسکن در شهرستان های یزد، مهر یز، اشکذر و زارچ سرعت مضاعفی یافته و خانه های اقدام ملی مسکن در فاطمیه یزد و شهرستان مهریز در آینده ای نزدیک به متقاضیان تحویل داده می شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری استان هرگونه کوتاهی و مانع تراشی در اجرای طرح اقدام ملی و جهش تولید مسکن را غیرقابل قبول دانست و از فرمانداران خواست نهایت همکاری را برای اجرای این طرح داشته و میدان دار باشند.

عظیمی زاده به عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان اشکذر اشاره و خاطرنشان کرد: در این طرح 200 نفر واجد شرایط معرفی شد ند که در فاز اول 40 واحد مسکونی تحویل مردم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عظیمی زاده: خانه های طرح ملی مسکن یزد و مهریز به زودی تحویل داده می شود

عظیمی زاده: خانه های طرح ملی مسکن یزد و مهریز به زودی تحویل داده می شود