مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:402021-11-02اجتماعي

دانش آموزان واکسن نزده به هیچ عنوان وارد مدارس نشوند


آموزش و پرورش بهار تمهیدات لازم را در خصوص تزریق واکسن به دانش آموزان بی اندیشد و دانش آموزان واکسن نزده به هیچ عنوان وارد مدارس نشوند و به صورت غیرحضوری فعالیت کنند.

- ایسنا/همدان فرماندار بهار گفت: آموزش و پرورش بهار تمهیدات لازم را در خصوص تزریق واکسن به دانش آموزان بی اندیشد و دانش آموزان واکسن نزده به هیچ عنوان وارد مدارس نشوند و به صورت غیرحضوری فعالیت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان قنبری سه شنبه 11 آبان ماه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بهار با اشاره به اهمیت سلامت روان و نقش آن در کیفیت زندگی و تداوم بنیان خانواده ها، افزود: همه دستگاه های اجرایی، اقدامات مقتضی را انجام دهند و با شبکه بهداشت و درمان همکاری داشته باشند، مردم نیز می توانند به صورت رایگان از مشاوره و خدمات سلامت روان شبکه بهداشت و درمان بهره گیرند.

وی در ادامه به راهبردهای صیانت از جمعیت اشاره و بیان کرد: جمعیت به عنوان سرمایه انسانی یکی از مهمترین ارکان موثر بر توسعه کشور است و به دلیل پیشروی جمعیت ایران به سمت سالخوردگی، باید شرایط کشور برای افزایش جمعیت و فرزندآوری مهیا شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهار نیز با اشاره به وضعیت کرونا در شهرستان بهار خاطر نشان کرد: با وجود سپری شدن موج پنجم کرونا، 15 بیمار در بخش کرونای بیمارستان آیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان واکسن نزده به هیچ عنوان وارد مدارس نشوند

دانش آموزان واکسن نزده به هیچ عنوان وارد مدارس نشوند