مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-02اجتماعي

ایلام ، استان پایلوت در اجرای طرح رصد استعدادهای هنری معلولان روستایی


مدیر کل بهزیستی ایلام از اجرای طرح ایجاد پایگاه های هنر در مناطق روستایی این استان خبر داد و گفت: این طرح به عنوان پایلوت کشوری با هدف رصد استعدادهای هنری افراد دارای معلولیت مناطق روستایی برای نخستین بار در کشور در این استان آغاز شده است.

- ایسنا/ایلام مدیر کل بهزیستی ایلام از اجرای طرح ایجاد پایگاه های هنر در مناطق روستایی این استان خبر داد و گفت: این طرح به عنوان پایلوت کشوری با هدف رصد استعدادهای هنری افراد دارای معلولیت مناطق روستایی برای نخستین بار در کشور در این استان آغاز شده است.

زهرا همتی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در اجری این طرح که در مناطق روستایی 6 شهرستان استان شامل چرداول، ایوان، دره شهر، آبدانان، مهران و ایلام به اجرا درآمده پایگاه های هنر ویژه افراد دارای معلولیت تاسیس شده است، اظهار کرد: در این زمینه 10 پایگاه هنر در این روستاها راه اندازی شده است که در هر یک از این پایگاه ها 80 نفر عضو دارند که در مجموع تاکنون حدود800 فرد دارای معلولیت به عضویت آنها درآمده است.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام، آموزش های ارایه شده در این مراکز را در دو بخش نمایش و هنرهای تجسمی عنوان کرد و گفت: دوره ارائه آموزش های نمایش در این مراکز به اتمام رسیده که با استقبال چشمگیری از افراد دارای معلولیت روبرو بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلام ، استان پایلوت در اجرای طرح رصد استعدادهای هنری معلولان روستایی

ایلام ، استان پایلوت در اجرای طرح رصد استعدادهای هنری معلولان روستایی