مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-02سياسي

انتخاب فرمانداری فسادستیز، خواسته مردم اسلامشهر


بحث تغییر فرماندار شهرستان اسلامشهر نقل محافل شده است،مردم شهید پرور این شهرستان از استاندار تهران خواستار انتخاب فردی کارآمد، پاکدست، متعهد و انقلابی هستند.

- خبرگزاری فارس - اسلامشهر، با تغییرات به وجود آمده در مدیریت اجرایی کشور و دولت و با روی کار آمدن رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب مردم، بالطبع مردم شاهد تغییر و تحولاتی در مدیریت اجرایی کشور هستند که در این راستا انتخاب مدیران لایق، کاربلد، دلسوز، انقلابی و جوان همواره یکی از مهم ترین خواسته های مردم از رییس دولت سیزدهم بوده و است.

پس از روی کار آمدن استاندار جدید تهران، زمزمه های تغییر فرمانداران شهرستان های این استان بحث داغ محافل شده و به یکی از پربیننده ترین مطالب و سوژه های خبری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تبدیل شده است؛ هر فرد، گروه و جناحی تلاش می کند تا گزینه مورد نظر خود را جهت تصدی سمت عالی ترین مقام اجرایی کشور در شهرستان خود معرفی و تبلیغ کند.

در شهرستان اسلامشهر به عنوان یکی از بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهرستان های استان تهران بعد از کلان شهر پایتخت، شخصیت های مختلفی برای تصدی مسؤولیت خطیر فرمانداری اسلامشهر اعلام آمادگی کرده و بعضاً برای دستیابی به این مسؤولیت دست و پا زده و خود را به هر دری می کوبند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب فرمانداری فسادستیز، خواسته مردم اسلامشهر

انتخاب فرمانداری فسادستیز، خواسته مردم اسلامشهر