مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-02اقتصادي

کمبود فضای آموزشی استاندارد در برخی مناطق کرمان/ افتتاح مدرسه 6 کلاسه در ریگان


مدرسه 6 کلاسه خیرساز (پویش کرمان دانا) با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون تومان در روستای حیدرآباد شهرستان ریگان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش استان و نوسازی، - ایسنا/کرمان مدرسه 6 کلاسه خیرساز (پویش کرمان دانا) با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون تومان در روستای حیدرآباد شهرستان ریگان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش استان و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان و جمعی از مردم، خیران، مسئولان و دانش آموزان به همت خیر نیک اندیش حمید عزت آبادی افتتاح شد.

احمد اسکندری نسب امروز 11 آبان ماه در آیین افتتاح این مدرسه خیرساز با بیان اینکه مدرسه سازی مهمترین کار خیر است، گفت: بیش از 50 درصد مدارس در حال احداث استان کرمان توسط خیران ساخته می شود.

وی افزایش دانایی، آگاهی و مبارزه با جهل و نادانی را مهمترین رسالت مدارس و فرهنگیان برشمرد و افزود: آثار و برکات مدرسه سازی همیشه ماندگار و جاودانه خواهد بود.

اسکندری نسب با اشاره به کمبود فضای آموزشی استاندارد در برخی از مناطق استان کرمان گفت: از همکاری خیران در زمینه ساخت مدارس در مناطق محروم استان استقبال می کنیم و در صورتی که خیران هزینه 30 درصد مدارس استان را پرداخت کنند دولت 70 درصد مابقی را پرداخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود فضای آموزشی استاندارد در برخی مناطق کرمان/ افتتاح مدرسه 6 کلاسه در ریگان

کمبود فضای آموزشی استاندارد در برخی مناطق کرمان/ افتتاح مدرسه 6 کلاسه در ریگان