مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-02فرهنگي

سرباز شماره صفر منتخب بزرگترین بازار مستند آسیا شد


تهیه کننده و کارگردان مستند شماره صفر از قرارگرفتن سرباز شماره صفر بعنوان منتخب بزرگترین بازار مستند آسیا خبر داد.

- "سرباز شماره صفر" منتخب بزرگترین بازار مستند آسیا شد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد تهیه کننده و کارگردان مستند شماره صفر از قرارگرفتن "سرباز شماره صفر" بعنوان منتخب بزرگترین بازار مستند آسیا خبر داد.

محمد سلیمی راد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: مستند بلند سرباز شماره صفر به کارگردانی محمد سلیمی راد به بخش مسابقه نوزدهمین دوره جشنواره بین المللی مستند گوانگژو چین راه یافت.

وی اظهارکرد: این جشنواره یکی از مهم ترین جشنواره های مستند در جهان، بزرگترین بازار فیلم مستند در آسیا و تنها فستیوال مستند حرفه ای در کشور چین است.

این تهیه کننده و کارگردان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نوزدهمین جشنواره بین المللی فیلم های مستند Guangzhou از ششم تا 10 دسامبر 2021 برترین ساخته های مستند جهان را در شهر گوانگژو چین به نمایش می گذارد.

سلیمی راد تصریح کرد: این مستند پیش از این برنده جایزه بهترین مستند بلند از چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم amert art ترکیه شده بود.

وی بیان کرد: سرباز شماره صفر، داستان زندگی مردی به اسم جهانگیر را در 74 دقیقه روایت می کند که به خاطر بیماری همسرش، به سراغ پرونده جانبازی اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرباز شماره صفر منتخب بزرگترین بازار مستند آسیا شد

سرباز شماره صفر منتخب بزرگترین بازار مستند آسیا شد