مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-02بين الملل

اذعان رسانه های صهیونیستی به شکست استراتژی این رژیم علیه ایران


رسانه های صهیونیستی با اذعان به شکست استراتژی این رژیم علیه ایران تاکید کردند که هشدارهای اسراییل درباره ایران هیچ گوش شنوایی در واشنگتن ندارد و اقدامات تل آویو علیه ایران نیز نتوانست به تغییر استراتژی مورد نظر این رژسم علیه تهران منجر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه هاآرتص در گزارشی با اشاره به اینکه هشدارهای روزانه اسراییل درخصوص ایران هیچ گوش شنوایی در واشنگتن ندارد نوشت: هنوز مشخص نیست که فعالیت های اسراییل تا چه اندازه در ممانعت از دستیابی ایران به اهداف استراتژیکش موفقیت آمیز بوده اما چیزی که کاملا روشن است، این است که برخی مقامات ارشد اسراییل هیچ روزی را بدون صحبت کردن علیه ایران سپری نمی کنند.

هاآرتص در ادامه به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه کشورمان در ماه های اخیر اشاره کرده و نوشت: علاوه بر این دیپلماسی آشکار (علیه ایران)، حمله سایبری به جایگاه های سوخت در ایران و حملات هوایی به سوریه که به اسراییل نسبت داده می شود به حصول نتیجه مورد نظر اسراییل منجر نشده و دولت بایدن را برای افزایش فشار بر ایران تحریک نکرد.

ابن روزنامه تصریح کرد که هدف از حمله سایبری به جایگاه های سوخت در ایران فشار بر مردم عادی و ضربه به استانداردهای زندگی روزمره ایرانیان بود و هدف این بود که آنها علیه نظام جمهوری اسلامی دست به اعتراض بزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان رسانه های صهیونیستی به شکست استراتژی این رژیم علیه ایران

اذعان رسانه های صهیونیستی به شکست استراتژی این رژیم علیه ایران