مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-02سياسي

طرح تفصیلی تویسرکان ایراد دارد/ پلمب 10 روزه مغازه هایی که سد معبر می کنند


شهردار تویسرکان با تاکید بر اینکه طرح تفصیلی تویسرکان ایراد دارد گفت: از هفته آینده هر مغازه ای که سد معبر کند برای 10 روز پلمب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد حسین پور ظهر امروز در نخستین نشست خبری خود در جمع خبرنگاران بعد از شنیدن دیدگاه ها، انتقادات و مطالبات خبرنگاران در حوزه های مختلف، اظهار کرد: معتقدم حرفه خبرنگاری، روحیه ای مطالبه گر اما عاشق می طلبد که به صورت هدفمند برای اصلاح جامعه قلم می زند.

وی با بیان اینکه همه باید در راستای توسعه و رشد شهر تلاش کنیم ضمن اینکه از خبرنگاران خواست اقدامات شهرداری را رصد کرده و به مردم اطلا ع رسانی کنند گفت: به اندازه کافی شعار داده شده، دیگر وقت عمل است.

شهردار تویسرکان با تأکید بر اینکه باید صادقانه با مردم صحبت کرد و از مشارکت مردم برای داشتن شهری پویا و خلاق بهره برد افزود: بنده مدیر سازمانی نیستم که پشت میز بنشینم و بگویم سلسله مراتب رعایت شود؛ درب اتاقم به روی ارباب رجوع باز است.

وی با بیان اینکه تنها شهرداری هستم که روز ملاقات عمومی مشخصی ندارم تأکید کرد: پاسخ به ارباب رجوع اولویت بنده است زیرا ارباب رجوع با حضور خود به شهرداری جان می بخشد، اگر ارباب رجوع نباشد ما باید شهرداری را تعطیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تفصیلی تویسرکان ایراد دارد/ پلمب 10 روزه مغازه هایی که سد معبر می کنند

طرح تفصیلی تویسرکان ایراد دارد/ پلمب 10 روزه مغازه هایی که سد معبر می کنند