مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-02سياسي

برگزاری مراسم 13 آبان با رعایت پروتکل های بهداشتی در شیراز


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: مراسم یوم الله 13 آبان ماه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به طور تجمعی در میدان شهدای شیراز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، این مراسم به صورت تجمع و در فضای آزاد با رعایت دستور العمل های بهداشتی (فاصله گذاری و استفاده از ماسک) همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: مراسم بزرگداشت سیزدهم آبان در شیراز از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز پنج شنبه در محل میدان شهدای شیراز، جنب ارگ کریم خان زند با سخنرانی آیت الله سعیدی، رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می شود.

وی تاکید کرد: برای اجرای بهتر بزرگداشت این رخداد مهم تاریخی تأکید کردیم که با استفاده از چیدن صندلی با رعایت فاصله این مراسم برگزار شود.

حجت الاسلام رضایی افزود: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ایستگاه های سیار واکسیناسیون نیز در حاشیه مراسم مستقر خواهند شد و در ده نقطه از شهر شیراز نیز همزمان مراسم ضد استکباری خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: لازم به توضیح است شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، در راستای برنامه های تبیینی، در فضای مجازی نسبت به برگزاری نشست های تخصصی و جلسات پرسش و پاسخ اقدام کرده و تبلیغات شهری نیز با محوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم 13 آبان با رعایت پروتکل های بهداشتی در شیراز

برگزاری مراسم 13 آبان با رعایت پروتکل های بهداشتی در شیراز