مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 11:002021-11-02اقتصادي

تحقیقات بازار از مهمترین شاخص های راه اندازی کسب ‎وکار است


یکی از مهم ترین بخش ها در هر کسب وکاری تدوین استراتژی بازاریابی و ثبت برند است و باید هر فردی بازار هدف کسب وکار خود را مشخص نماید تا بتواند به موفقیت در کسب و کارش برسد.

- ایسنا/قم کارشناس کسب وکار گفت: یکی از مهم ترین بخش ها در هر کسب وکاری تدوین استراتژی بازاریابی و ثبت برند است و باید هر فردی بازار هدف کسب وکار خود را مشخص نماید تا بتواند به موفقیت در کسب و کارش برسد.

سومین وبینار از سلسله وبینارهای رویداد بانوی کارآفرین با عنوان مدل راه اندازی کسب وکار باهدف توانمندسازی و آشنایی با ایده پردازی علاقه مندان به حوزه کسب وکار برگزار شد.

دکتر محسن سلطانی در این وبینار به معرفی صنعت پوشاک پرداخت و عنوان کرد: شکل و فرم لباس در هر کشوری تابع فرهنگ آن کشور است.

مد و لباس یکی از المان های مهم و تأثیرگذار در زمینه مسائل فرهنگی است که تأثیر بسزایی در پیشرفت فرهنگ و اقتصاد هر کشوری اعمال می کند.

وی افزود: طراحان داخلی پوشاک باید با الگوهای جدید و تلفیق با پوشش های زیبای مناطق مختلف کشور به تولید مدهای جدید لباس منطبق با ریشه های غنی فرهنگی در کشور اقدام نمایند.

سلطانی اضافه کرد: برای راه اندازی یک کسب و کار به ویژه در حوزه پوشاک که از تنوع بالایی برخوردار است کارآفرینان باید به طور کامل تحقیقات بازار را پیش ببرند و در مرحله بعد نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات بازار از مهمترین شاخص های راه اندازی کسب ‎وکار است

تحقیقات بازار از مهمترین شاخص های راه اندازی کسب ‎وکار است