مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 11:202021-11-02اقتصادي

حمایت ویژه از واحدهای تولیدی فعال در امر بومی سازی کالاهای مورد نیاز کشور


رییس سازمان صنعت؛ معدن و تجارت استان قم گفت: پرداخت تسهیلات و حمایت ویژه از واحدهای تولیدی که در زمینه داخلی سازی کالاهای مورد نیاز کشور و خنثی سازی تحریمها تلاش میکنند در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه روند رو به رشد خود ادامه می دهد و برای مقابله با فشار اقتصادی دشمنان، پرداخت تسهیلات و حمایت ویژه از واحدهای تولیدی که در زمینه داخلی سازی کالاهای مورد نیاز کشور و خنثی کردن تحریم ها تلاش می کنند، در دستور کار است.

به گفته وی؛ روند پرداخت تسهیلات رونق تولید در دو بخش سرمایه گذاری ثابت و سرمایه در گردش با تلاش های صورت گرفته توسط اعضای ستاد تسهیل و همکاری بانک های عامل جلوتر از برنامه در استان دنبال می شود.

سیجانی افزود: بر اساس هدف گذاری صورت گرفته طی سال جاری یکهزار و پانصد میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در بخش تأمین سرمایه ثابت و در گردش برای فعالان اقتصادی استان در نظر گرفته شده که روند پرداخت آن به خوبی و جلوتر از برنامه در جریان است.

وی عنوان کرد: حمایت و تسهیلات نقش مهمی در رشد اقتصادی استان قم دارد و در این زمینه یکهزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات در بخش صنعت، 220 میلیارد تومان در بخش گردشگری و 180 میلیارد تومان در بخش کشاورزی به متقاضیان پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ویژه از واحدهای تولیدی فعال در امر بومی سازی کالاهای مورد نیاز کشور

حمایت ویژه از واحدهای تولیدی فعال در امر بومی سازی کالاهای مورد نیاز کشور