مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-02سياسي

پروژه بلوار ساحلی شرق بندرعباس در محدوه شهری نیست


نائب رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: پروژه بلوار ساحلی شرق بندرعباس در محدوده شهری نیست و این پروژه که با دستور همتی استاندار وقت اجرا شد، - ، اسماعیل بواشه بعدازظهر سه شنبه در یازدهمین جلسه شورای شهر بندرعباس ضمن تبریک هفته پدافند غیرعامل، اظهار کرد: امیدوارم شهرداری بندرعباس در زمینه پدافند غیرعامل گام های مثبتی بردارد چراکه یکی از عوامل اقتدار ملی و حفظ تمامیت اراضی کشور محسوب می شود.

وی عنوان کرد: پدافند غیرعامل به عنوان ساده ترین راه برای مقابله با دشمن شناخته می شود و زمینه توسعه متوازن و همه جانبه را فراهم می کند.

بواشه با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در خصوص پدافند غیرعامل، ابراز داشت: آمادگی دفاعی مردم در برابر هر گونه تهدید امری ضرروری است که لازم است مد نظر مسئولین به خصوص شهرداری بندرعباس نیز قرار گیرد.

نائب رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان داشت: در سال 1399 قرارداد تعدادی از کارکنان تنظیف و فضای سبز شهرداری بندرعباس با وجود اینکه جزو نیروهای تامین نیرو بودند، به اجبار شهرداری بندرعباس به حجمی بازگردانده شده است در حالیکه شهرداری در این مدت نیروهای تامین نیرو را جذب کرده است که این موضوع جای سوال دارد و حتماً در کمیسیون حقوقی موضوع را پیگیری می کنیم تا این نیروها به تامین نیرو برگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه بلوار ساحلی شرق بندرعباس در محدوه شهری نیست

پروژه بلوار ساحلی شرق بندرعباس در محدوه شهری نیست