مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-02بين الملل

آمریکا با میقاتی درباره «بحران اقتصادی لبنان» رایزنی کرد


«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد، با نجیب میقاتی نخست ‍وزیر لبنان در حاشیه کنفرانس گلاسکو دیدار و درباره موضوعاتی از قبیل «بحران اقتصادی لبنان» رایزنی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین ‎الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که اقدامات تنش زای محور در حاشیه کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل (COP26)  در شهر گلاسکو با نخست وزیر لبنان دیدار کرد.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا از فرصت حضور در کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل در گلاسکوی اسکاتلند برای دیدارهای دوجانبه با دیگر مقام های شرکت کننده در این نشست استفاده کرده است.

این مقام ارشد واشنگتن در صفحه توییتر خود از دیدار دوجانبه سه شنبه (امروز) خود با نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان و رایزنی با او خبر داد.

وزیر خارجه آمریکا در این پیام نوشت: در کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل، نشست سازنده ای با نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان داشتم .

آنتونی بلینکن افزود: ما در مورد نیاز به اجرای اصلاحات فوری برای رسیدگی به بحران اقتصادی لبنان و برگزاری انتخابات آزاد و منصفانه در سال آینده گفتگو کردیم .

ادعای این مقام آمریکایی درباره رایزنی با میقاتی درباره بحران اقتصادی لبنان در حالی انجام گرفته که فشارهای واشنگتن به لبنانی ها در دولت جو بایدن ادامه یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا با میقاتی درباره «بحران اقتصادی لبنان» رایزنی کرد

آمریکا با میقاتی درباره «بحران اقتصادی لبنان» رایزنی کرد