مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 11:402021-11-02سياسي

سلیمانی: همزیستی مؤمنانه در سایه قرآن امکان پذیر است


رییس مرکز گفتگوی ادیان و فرهنگ های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تأکید کرد: آموزه های قرآن کریم راهنمای تمام عیاری برای همه ماست تا با بهره گرفتن از این تعالیم در مسیر گفت وگو، - دوستی و مدارا امکان زیستی مؤمنانه تؤام با رواداری و صلح را برای خود و دیگران فراهم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، قهرمان سلیمانی، رییس مرکز گفتگوی ادیان و فرهنگ های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سخنرانی خود در وبینار گفت وگوی ادیان در مسیر صلح و هماهنگی که با هماهنگی مرکز توسعه گفت وگوی دینی و تمدنی نظربایف قزاقستان و سفارت این کشور در تهران برگزار شد، گفت: سفارت قزاقستان و مرکز گفت وگوی ادیان و تمدن های نظربایف در سال های اخیر در مسیر گفت وگوی ادیان و تمدن ها فعالانه گام های بلندی برداشته اند و برنامه های بسیار خوبی را سازماندهی کرده اند.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از اعضای اصلی دبیرخانه این مرکز در بحث ها و برنامه ها حضور داشته و وبینار گفت وگوی ادیان در مسیر صلح و هماهنگی هم نشان دهنده استمرار در این مسیر است.

سلیمانی افزود: سفارت و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان در ایجاد این بستر همکاری های سودمند، سهمی ارزشمند داشته اند و امیدوارم این گفت وگوها بتواند دریچه ای از صلح و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمانی: همزیستی مؤمنانه در سایه قرآن امکان پذیر است

سلیمانی: همزیستی مؤمنانه در سایه قرآن امکان پذیر است