مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-02اقتصادي

از سرگیری پروازهای «تهران-بیرجند-مشهد» در آینده ای نزدیک


استاندار خراسان جنوبی برقراری مجدد پروازهای تهران- بیرجند – مشهد و بالعکس را پیگیر کرد و این گفت وگو قول مساعد «برخور» مدیر عامل شرکت هواپیمایی هما در زمینه برقراری مجدد پروازهای تهران-بیرجند-مشهد و بالعکس در آینده نزدیک را به همراه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری در پی لغو پروازهای تهران- بیرجند- مشهد و بالعکس از فرودگاه بیرجند، رفع این مشکل را در گفت وگو با مدیر عامل شرکت هواپیمایی هما پیگیری کرد.

وی با تشریح شرایط استان، تصریح کرد: خراسان جنوبی، استانی با ظرفیت های بکر و به نام در زمینه های گردشگری، معدن، مرز و کشاورزی است و برای بهره برداری هر چه بیشتر و بهتر از این ظرفیت ها، برنامه ریزی های زیادی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: از جمله این برنامه ریزی ها می توان به سیاست های ستاد توسعه خاوران اشاره کرد که با هدف جلب و جذب سرمایه گذاران در همین راستا راه اندازی شده است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: با فعال شدن این ستاد، سرمایه گذاران زیادی از اقصی نقاط کشور برای حضور و فعالیت در حوزه های مختلف ترغیب شده اند.

ملانوری متذکر شد: مدیریت استان در پاسداشت این سرمایه گذاری، خود را مکلف کرده برای حضور سرمایه گذاران و کیفیت بخشی به روند کارهایی که آغاز کرده اند، شرایط را تسهیل نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری پروازهای «تهران-بیرجند-مشهد» در آینده ای نزدیک

از سرگیری پروازهای «تهران-بیرجند-مشهد» در آینده ای نزدیک