مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-02اجتماعي

پارکی که این پاییز هم به بانوان فاروج نرسید


بانوان فاروج که از سال 97 چشم انتظار داشتن پارک ویژه خود هستند پاییز امسال هم فرصت قدم زدن در آن را نیافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فروردین سال 96 بود که استاندار وقت از ایجاد هشت بوستان بانوان در سطح شهرستان های استان خبر داد و فاروج نیز یکی از همین شهرستان ها بود اما بانوان فاروجی همچنان چشم انتظارند.

گاهی دلت می خواهد در یک گوشه دنج خلوت کنی و کم تر با آدم ها رو به رو شوی به خصوص زن اگر باشی، دوست داری بعضی وقت ها راحت در محیطی خارج از خانه، فارغ از هرگونه نگاه پرسشگر، با دوستان همجنس ات بگویی، بخندی و بدون دغدغه خودت را رها کنی، بی آن که نگران قضاوت دیگران باشی.

اما کجای این شهر پناهت می دهد تا از خانه بیرون بزنی و یک نفس بلند و عمیق آرامش بریزی توی ریه هایت؟ بعضی از امکانات و تجهیزات موجود در هر شهر شاید در نگاه اول جزو ضروریات و مسائل مهم نباشد، اما با دقت بیشتر و تمرکز در آن می توان به عمق اهمیت و اثرگذاری آن پی برد.

یکی از این امکانات، فضای تفریحی ویژه بانوان است.

جایی که زنان و دختران جوان بتوانند با راحتی و آسایش به ورزش ها و فعالیت های مفرحی بپردازند که در پارک های عمومی یا منع قانونی دارند و یا قبح عرفی! ساخت پارک زنان؛ در واقع پاسخ به نیازی است که به دلیل محدودیت های جامعه یا ترجیح شخصی، برای بانوان به وجود آمده است و به اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارکی که این پاییز هم به بانوان فاروج نرسید

پارکی که این پاییز هم به بانوان فاروج نرسید